Regulamin sprzedaży
stacjonarnej i internetowej
- Definicje użyte w Regulaminie oznaczają:
- Regulamin – niniejszy Regulamin sprzedaży Biletów.
- Strona Internetowa – strona internetowa paka.pl/bilety mazurskanoc.paka.pl/bilety, mazurskanoc.pl prowadzona przez Organizatora Imprezy.
- Organizator Imprezy – PAKA MNK Sp. z o.o., z siedzibą w Krakowie (31-534) przy ul. Masarskiej 3/7, NIP: 6751760513, będąca podmiotem odpowiedzialnym za sprzedaż Biletów.
- Współorganizator – Stowarzyszenie Promocji Sztuki Kabaretowej PAKA w likwidacji, z siedzibą w Krakowie (31-511) przy ul. Rakowickiej 10b/4, NIP:6772292023.
- Impreza – impreza masowa pod nazwą Mazurska Noc Kabaretowa, która odbędzie się w dniu 24.08.2024 roku w amfiteatrze w Mrągowie, ul. Jaszczurcza Góra, na którą bilety dostępne są za pośrednictwem strony internetowej.
- Klient – osoba lub podmiot dokonująca rezerwacji riletów na Stronie Internetowej.
- Blankiet Biletowy – Bilet na Imprezę w formie papierowej.
- Bilet PDF – Bilet na Imprezę w formie elektronicznej.
- Bilet – Blankiet biletowy lub bilet PDF upoważniający Klienta do wstępu na Imprezę.
- Rezerwacja – czasowe zablokowanie wskazanych przez Klienta Biletów na Imprezę dokonane na Stronie Internetowej z określeniem formy Biletów związanych z Imprezą.
- Ustawa – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827)
- ZAKUP BILETÓW W KASIE STACJONARNEJ.
- Dokonanie zakupu biletu na Imprezę jest jednoznaczne z akceptacją Regulaminu oraz Regulaminu imprezy masowej Mazurska Noc Kabaretowa (dalej: „Regulamin Imprezy”).
Forma Biletów i forma płatności:
- Bilety na Imprezę są dostępne w formie blankietu biletowego.
- Organizator Imprezy oferuje następujące formy płatności za bilety: gotówkowy i bezgotówkowy – zapłata za pomocą terminala płatniczego.
- Organizator Imprezy przyjmuje płatności w PLN.
- ZAKUP BILETÓW PRZEZ STRONĘ PAKA.PL/BILETY MAZURSKANOC.PAKA.PL/BILETY ORAZ MAZURSKANOC.PL
- Regulamin dotyczy wszystkich rezerwacji i zakupów dokonanych za pośrednictwem strony internetowej.
- Dokonanie rezerwacji jest jednoznaczne z akceptacją Regulaminu i Regulaminu Imprezy.
- Klient potwierdza zapoznanie się z Regulaminem poprzez oznaczenie odpowiedniego pola na stronie internetowej podczas dokonywania Rezerwacji.
- W przypadku Klienta będącego osobą fizyczną dokonując rezerwacji Klient wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w zakresie niezbędnym do dokonania Rezerwacji, w szczególności na udostępnianie danych Organizatorowi Imprezy.
- W celu dokonania rezerwacji i zakupu biletów Klient:
- dokonuje wyboru spośród dostępnych miejsc,
- podaje swoje dane, tj. imię i nazwisko, adres poczty elektronicznej i telefon kontaktowy,
- potwierdza zapoznanie się z Regulaminem poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola na Stronie Internetowej,
- wybiera formę i sposób dostarczenia biletów,
- wybiera sposób płatności z listy udostępnionej na Stronie Internetowej.
- Przed zatwierdzeniem rezerwacji na stronie internetowej pojawi się jej podsumowanie z określoną kwotą do zapłaty.
- Klient akceptuje warunki rezerwacji poprzez przycisk „Zamówienie z obowiązkiem zapłaty”.
- Klient ponosi odpowiedzialność za prawdziwość i prawidłowość podanych danych.
- Rezerwacja ma charakter czasowy i ważna jest przez czas wskazany w pkt 19 poniżej, który wynika z wybranej formy płatności.
- Organizator Imprezy przesyła podsumowanie rezerwacji na adres poczty elektronicznej klienta wskazany zgodnie z pkt 5 lit. b) powyżej.
- Klient dokonuje zapłaty kwoty wynikającej z rezerwacji zgodnie z wybraną przez siebie formą płatności.
- Po otrzymaniu pełnej kwoty wynikającej z rezerwacji Organizator Imprezy dostarcza bilety do Klienta zgodnie z pkt 25-28 poniżej.
- Bilety na Imprezy są dostępne w formie biletów PDF.
- Klient zobowiązuje się do zachowania w tajemnicy numeru Rezerwacji, ustalonego samodzielnie hasła niezbędnego do wydruku i nieudostępniania osobom trzecim pliku ani wydruku biletu PDF oraz zobowiązuje się do ochrony biletu elektronicznego przed wszelkimi próbami kopiowania, skanowania i powielania.
- Organizator Imprezy oferuje następujące formy płatności za bilety z Rezerwacji:
- standardowy przelew bankowy.
- płatność internetowa (on-line); koszt realizacji płatności internetowej wynosi 2,30% wartości zakupu.
- Dostępne formy płatności podane są w trakcie dokonywania Rezerwacji.
- Płatności internetowe (on-line) realizowane są przez PayU
- Wybór formy płatności przez Klienta determinuje okres ważności rezerwacji.
- Okres ważności rezerwacji wynosi:
- dla przelewu bankowego: 3 dni robocze
- dla płatności internetowej (on-line) przelewem: 6 godzin.
- Jeżeli w okresie ważności rezerwacji, o którym mowa powyżej, liczonym od momentu zaakceptowania Rezerwacji przez Klienta, całkowita należność wynikająca z Rezerwacji nie zostanie uiszczona, nieopłacona Rezerwacja zostaje anulowana.
- Zawarcie umowy z Klientem następuje w momencie zapłaty pełnej kwoty należności wynikającej z Rezerwacji.
- W przypadku wyboru opcji przelewu bankowego płatność może być dokonana jedynie na numer rachunku bankowego wskazany w potwierdzeniu Rezerwacji przesłanej na adres poczty elektronicznej Klienta.
- Organizator Imprezy przyjmuje przelewy w PLN.
- Jeżeli Klient przeleje środki w związku z Rezerwacją w sposób inny niż określony powyżej, Organizator Imprezy zwróci je na rachunek nadawcy–Klienta odejmując od kwoty przelewu koszt realizacji takiej płatności pobierany przez bank Organizatora.
- Forma dostarczenia dla biletów PDF – pocztą elektroniczną na adres poczty wskazany przez Klienta.
- Terminy dostarczenia (z zastrzeżeniem pkt 27 poniżej) w przypadku Biletów PDF dostarczanych pocztą elektroniczną: maksimum 1 dzień roboczy od zaksięgowania płatności na koncie Organizatora
- Jeżeli w opisie Imprezy zostało dodane zastrzeżenie, że Bilety nie są dostarczane przed określoną datą, terminy, o których mowa wyżej liczone są od tej daty.
- W przypadku Biletów PDF Organizator Imprezy przesyła na adres poczty elektronicznej wskazany przez Klienta w sposób umożliwiający ich pobranie, zapisanie i wydrukowanie.
- Klient po otrzymaniu Biletów zobowiązany jest sprawdzić poprawność danych wydrukowanych na Biletach z danymi podanymi podczas Rezerwacji.
- Wszelkie stwierdzone niezgodności zidentyfikowane przez Klienta w trakcie sprawdzania, o którym mowa powyżej powinny być zgłoszone Organizatorowi Imprezy.
D. ZWROT BILETÓW
I. Odwołanie Imprezy
- Zwroty Biletów możliwe są jedynie w przypadku zmiany daty, miejsca lub znaczącej zmiany godziny Imprezy co najmniej 2 godziny.
- W przypadkach innych niż opisane w pkt 1 powyżej zwroty Biletów nie są możliwe – Klient nie ma prawa odstąpienia od umowy.
- W przypadku konsumentów ograniczenie, o którym mowa w pkt 2 wynika z art. 38 ust. 1 pkt 12 Ustawy.
- W przypadkach, o których
mowa w ust. 1 Organizator dokona zwrotu należności Klientowi niezwłocznie, nie
później niż w terminie 10 dni roboczych, w taki sam sposób w jaki Klient
opłacił Rezerwację.
II. Reklamacje - Wszelkie reklamacje Klienta rozpatrywane są przez Organizatora Imprezy w ciągu maksymalnie 10 dni roboczych i powinny być przesłane na adres poczty elektronicznej lub na adres korespondencyjny.
- Wszelkie spory związane z usługami świadczonymi przez Organizatora w ramach Strony Internetowej będą rozstrzygane przez sądy powszechne.
- Organizator Imprezy nie ponosi odpowiedzialności z tytułu szkód spowodowanych działaniami lub zaniechaniami Klienta.
- Bilet, który jest nieczytelny, zniszczony lub uszkodzony nie uprawnia Klienta do wstępu na Imprezę.
E. POZOSTAŁE POSTANOWIENIA.
- Klient ma obowiązek zapoznać się i przestrzegać inne regulaminy dotyczące Imprezy (dostępne na stronie internetowej Imprezy oraz w miejscu Imprezy Amfiteatr ul Jaszczurcza Góra 10 Mragowo).
- Organizator Imprezy nie
ponosi odpowiedzialności z tytułu szkód spowodowanych działaniami lub
zaniechaniami Klienta, w szczególności za korzystanie przez nich ze Strony
Internetowej w sposób niezgodny z obowiązującymi przepisami prawa lub
Regulaminem.
F. Ochrona danych osobowych – polityka prywatności - Administratorem danych osobowych Klienta jest Organizator – PAKA MNK Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie (31-534), przy ulicy Masarskiej 3/7, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000948884, numer NIP 6751760513, numer REGON 521042311.
- Klient może się skontaktować z administratorem danych poprzez e-mail na adres: paka@paka.pl.
- Klient może zażądać drogą dostępu do swoich danych osobowych celem ich sprostowania, usunięcia, przeniesienia, ograniczenia przetwarzania lub może wnieść sprzeciw wobec ich dalszego przetwarzania.
- Dane osobowe, po wygaśnięciu podstaw prawnych do dalszego przetwarzania, ulegają anonimizacji.
- Administrator przechowywać będzie dane osobowe przez czas określony w obowiązujących przepisach, np. do czasu przedawnienia roszczeń.
- Administrator informuje o zamiarze powierzenia przetwarzania danych osobowych Klienta firmie dostarczającej system sprzedażowy: GnP spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. z siedzibą w Blizne Jasińskiego (05-082), przy ulicy Kościuszki 23, numer NIP 5222868457.
- Klient będący osobą fizyczną dokonującą rezerwacji wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych w zakresie niezbędnym do dokonania rezerwacji.
- Zakres przetwarzanych danych obejmuje imię, nazwisko, e-mail, telefon, a w przypadku wysyłki biletów pocztą lub kurierem także ulicę, numer domu, numer mieszkania, kod pocztowy i miasto.
- Podstawą prawną przetwarzania jest czynność niezbędna do zawarcia umowy zgodnie z art 6 ust. 1 pkt b), c), f) RODO.
- W przypadku wysyłki biletów pocztą lub kurierem, niezbędne dla wykonania umowy jest powierzenie przetwarzania danych operatorowi pocztowemu lub firmie kurierskiej.
- W przypadku dokonywania zapłaty poprzez płatności internetowe, niezbędne dla wykonania umowy jest przekazanie danych obejmujących imię, nazwisko oraz email do podmiotu świadczącego usługi akceptacji płatności kartami płatniczymi i/lub przelewów internetowych.
- Klientowi przysługuje prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych) w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.
- Dane osobowe będą nie będą przekazywane do państw trzecich tj. poza Unię Europejską.
- Dane osobowe nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania (profilowanie – dowolna forma zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych, które polega na wykorzystaniu danych osobowych do oceny niektórych czynników osobowych osoby fizycznej.
- Przekazanie danych jest dobrowolne, ale bez ich przekazania administrator nie będzie w stanie dokonać sprzedaży biletu na Imprezę.